Nowa seria z Amady - DX Bromide

Witam w drugą niedzielę lutego :) Wiecie jak denerwujący jest fakt, gdy do kompletu części regularnej brakuje tylko jednej karty i nigdzie jej nie można kupić?? Dosłownie nigdzie?? Ja przez ponad rok (a może nawet 2 lata) borykałam się z tym faktem w secie 3 z serii DX Bromide z Amady. W końcu znalazłam tą brakującą kartę, udało mi się ją zakupić i dziś na stronie pojawia się nowa seria kart - jest to DX Bromide. Przyznam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia dlaczego ta seria się tak nazywa, bo większości od razu nasuwa się skojarzenie z serią Bromide, a seria DX wygląda... hmm... nieco inaczej ;)) Chyba, że DX oznacza po prostu wersję Deluxe (z czym też się spotkałam), ale czy ja wiem czy to tu pasuje... W każdym razie na stronie pojawiają się kolejne, za Jumbo Carddassami karty w wielkim rozmiarze xD


Tak więc zapraszam do zakładki z Amady do obejrzenia:

- DX Bromide 3

Write a comment

Comments: 0