Kolej na karty Super-Mini

Cześć :) Wiem - zaniedbałam strony i to mocno, przepraszam. Lepiej już nie będę obiecywać, że od teraz zmiana, bo jak znowu ogarnie mnie niemoc do czegokolwiek to będzie kłopot :/ Postaram się robić aktualki w miarę regularnie, ale nie obiecuję, że będą co tydzień. Kart mi ostatnio przybyło, więc mam co dodawać, tylko nie zawsze są chęci do tworzenia opisów, nawet jeżeli karty SM to moja pasja. To tak na wstępie, a dzisiaj na stronie dodałam set Super-Mini z serii S - oprócz galerii z kartami, tekturką i kopertą są też fotki z całym, oryginalnym opakowaniem :) Może to jakaś mania, ale obfotografowałam to opakowanie przed i po otwarciu, żeby mieć na pamiątkę - ostatecznie nieczęsto zdarza mi się mieć oryginalnie zapakowane karty, których nikt jeszcze w ręku nie trzymał od czasu zapakowania xDDD Zapraszam do galerii - karty powinny się wam spodobać :)

 

Dodano na stronę:

- Super-Mini set S od Marusho

Write a comment

Comments: 0