AKTUALIZACJA

Witam w kolejną niedzielę :) Wybaczcie te wielkie litery, ale jak zobaczyłam, że na pierwszej stronie z kartami ostatni wpis miał miejsce w październiku postanowiłam wielkimi literami zaznaczyć, że coś się na tej stronie dzieje xDDD Ze względu na ostatnie zakupy parę setów mi się skompletowało, do innych pododawało i ogólnie jest ok ;) Zapraszam do oglądnięcia uzupełnionych setów - podpowiadam, że w secie Carddass 1 wymieniłam kartę z #7, który miałam dotychczas w wersji HK, a kupiłam w wersji japońskiej i po prostu zamieniłam karty, żeby na stronie były wszystkie japońskie ;) No i wreszcie zakupiłam kartę specjalną z setu francuskiego Graffiti 6 :D

 

Uzupełnione sety:

- Amada: PP6, PP8, PP9, PP11, PP12; DX Bromide set 5

- Bandai: Graffiti 6 i 7, Carddass 1, Carddass Half EX, Carddass WS.

Write a comment

Comments: 0